Новини франшизи з оренди квартир подобово

Переваги і недоліки франчайзингу

Франчайзинг – це дуже зручний спосіб почати бізнес. По суті, не треба нічого створювати з нуля – у початківця- бізнесмена в руках опиняється і вже відомий бренд, і відпрацьовані технології, і навіть готовий варіант оформлення.

Серед переваг франчайзингу можна виділити наступні:

1)Бізнес не починається з нуля. Надання вже розкрученого бренду, дозволяє заощадити час на розвиток (до п’яти років!). Але ж відомо, що новий бізнес найбільш уразливий саме на своему початку, коли ще не отримав популярності і не став впізнаваним. Так, за статистикою, значна частина нових бізнесів гине саме в перші рік-два. Саме цей критичний період і вдається «проскочити», купивши франшизу.

2)Немає необхідності винаходити свої особливі технології – при покупці франшизи передається вже відпрацьована система, яку і слід застосовувати без відхилення – інакше це буде вже щось інше, ніж проданий вам стандарт. Так, отримавши бізнес оренди квартир подобово за принципом франшизи, франчайзі буде працювати під уже відомим брендом, йому можуть бути для початку надані сайт і всі напрацювання франчайзера. При цьому, наприклад, вартість квартири за добу не повинна відрізнятися від рекомендованих цін франчайзера, так само як і стандарт оформлення квартир, що здаються подобово, або їх класність.

Франчайзинг в оренді квартир - нічого зайвого

Франчайзинг в оренді квартир – нічого зайвого

3)До переваг можна віднести налагоджені надходження сировини / комплектуючих / аксесуарів і підготовлений ринок збуту товарів / послуг. Немає необхідності розшукувати постачальників / партнерів. Ціни на сировину, як правило, нижче, ніж якби доводилося купувати його самостійно – спрацьовує механізм оптових поставок великими партіями (адже закуповується стандартний набір для всієї мережі). Так само, є і вже готовий контингент споживачів / клієнтів, які обрали саме цей бренд. Так що залишається тільки «тримати марку», щоб не відлякувати покупця товарів / послуг (інакше з франшизою доведеться розпрощатися – франчайзер не потерпить ганьби для свого бізнесу через неакуратність франчайзі).

4) Навчання і допомога. Якщо при створенні нового бізнесу, доводиться всьому навчатися на власному досвіді, то для франчайзі вже забезпечено навчання та існують досить докладні інструкції. Це ідеально, до речі, для людей, які прагнуть працювати в системі, а не намагаються  добиватися всього самостійно!

Втім, франчайзинг полягає аж ніяк не з одних достоїнств.

Хоча деякі з його недоліків – це тільки лише продовження його переваг.

1) Жорсткий зв’язок з франчайзером. Франчайзі – копія або тінь франчайзера. При значних неприємностях основного бізнесу гинуть і його «відведення». Крім того, саме через жорстку зв’язку, бізнес може бути втрачено при будь-яких відхиленнях в його веденні з боку франчайзі: франчайзер може просто не подовжити франшизу.

2) Фінансові вкладення. Для покупки франшизи потрібні кошти – так званий паушальний внесок. Крім того, весь час, поки діє франшиза, до франчайзера йдуть постійні відрахування – роялті. І вони, взагалі  то, не змінюються, незалежно від того, як йдуть справи у франчайзі. Адже передбачається, що все має бути добре у франчайзі, тому що бренд  – функціональний і приносить значний дохід. І якщо щось не виходить – значить, це біда новачка, допускає помилки, незважаючи на навчання. Хоча, треба зазначити, в інтересах франчайзера,  не відбирати весь дохід франчайзі, а навпаки, дати йому можливість заробляти і процвітати. Адже в тому випадку, коли справи у франчайзі йдуть добре, приходять надходження від його доходів і франчайзеру.

Відомий бренд всесвітньо відомої франшизи

Відомий бренд всесвітньо відомої франшизи

3)Ще один недолік – зворотний бік перваги. Діяльність за  прописаними шаблонами – може бути гарна, але при зміні умов, матиме згубні наслідки – саме тоді, коли треба швидко змінюватися, пристосовуючись до нових обставин,  шаблони можуть все згубити. Тобто в момент змін, можна опинитися буквально між молотом вимог франчайзера і складної ситуації, що сталася на ринку збуту товару / послуг. Наприклад, при зменшенні потоку туристів і кількості запитів на проживання в Києві, збереження високих цін, виставлених франчайзером, по оренді подобових квартир від компанії «Аренда Групп» безумовно не буде вдалим, особливо при необхідності оплачувати комунальні слуги. В цей час, при оренді квартир в Києві подобово, – низькі ціни виявилися б куди ефективніше. З іншого боку, при аргументованому поясненні ситуації з боку франчайзі, основна політика франчайзера може змінитися  в кращий бік і франчайзі отримає додаткові пільги і преференції.

Таким чином, кожен вирішує для себе сам – відкривати новий бізнес або ж купувати готову франшизу. Обидва варіанти, мають свої переваги і недоліки, і в першу чергу, це залежить від особливостей характеру людини, його фінансів, амбіцій і навіть уподобань. Але завжди слід враховувати, що франчайзинг зараз розвивається дуже стрімко, і гарна бізнес-ніша довго чекати свого господаря не буде, тому відмовлятися від можливості розвитку за рахунок франчайзера -не варто.

Детальніше

Автор: Сикорский Т.А.

Опубліковано: 19 Квітня, 2016