Сучасний бізнес, нагадує повноцінну екологічну систему, впровадження в яку нового виду досить важко, оскільки всі екологічні ніші заповнені. Тобто куди б не прийшов молодий бізнесмен, його чекає жорстка конкуренція і тиск з боку більш розвинених бізнесів. Як наслідок, молодий бізнес часто не витримує конкуренції і протягом 1-2 років зникає, а разом з ним пропадають і вкладені в нього капітали. Така ситуація могла би стати тупикової, якби, продовжуючи біологічні порівняння, нові види, ой, тобто нові бізнеси, не могли б розвиватися за підтримки потужніших бізнес-структур, вже розгорнутих.

Подробнее: Франшиза як явище в сучасному бізнесі

Детальніше

Автор: Сикорский Т.А.

Опубліковано: 19 Квітня, 2016